A Bitcoin Kebab harmincnegyedik adásának vendége Berndt Dániel, a Contented Marketing Ügynökség alapítója és kreatív igazgatója. A beszélgetés aktualitását az adta, hogy a Bamba Marha Burger Bár nemrégiben egy nagyszabású marketing kampány keretében egy NFT-burgert sorsolt ki, amely arra jogosítja a szerencsés nyertest, hogy élete végéig minden hónapban a Burger Bár vendége legyen egy ingyen lakomára. A kampány kitalálója és megvalósítója a Dániel által vezetett ügynökség volt.
A beszélgetés során Dani elmeséli hogyan tervezték meg a kampányt, milyen veszélyeket és előnyöket jelentett az NFT alkalmazása, illetve mennyiben más az új technológiák használata a hagyományos marketing eszközökkel szemben. A műsorból az is kiderül, hogy mik azok a soulbound NFT-k, mennyiben mások a hagyományos tokenekkel szemben és milyen felhasználási lehetőségekkel rendelkeznek.
Ha kíváncsi vagy mekkora az igény a magyar piacon hasonló kampányok megvalósítására, mi az anyagi vonzata, lehet-e párhuzamot vonni az NFT-k és az ICO között, illetve hogy, hogyan viszonyul a marketing szakma az ismeretlen vizekhez, akkor ez a te adásod!
A korábbi részek már elérhetők a YouTube-on. Amennyiben kérdésed, észrevételed lenne a podcasttal kapcsolatban, netán van egy jó ötleted milyen témában és kivel tudnánk egy jót beszélgetni egy műsor keretében, kérjük írj! (📧: [email protected])